Photo Rating Website
Strona startowa Czity PL czsza XTZ czachy gify czołg TP
części do przyczep bagażowych

aaaaZbigniew.Radwańskiaaaa

Temat: Zgłaszanie komisów i sprzedawców.
*Głównie jeśli chodzi o części*

Wolica k. Janek,
Al. Katowicka 49
05 - 830 Nadarzyn,
województwo mazowieckie,

tel. /22/ 798 15 64

tel. 0 501 76 78 76

tel. 0 792 76 78 76

tel. /22/ 498 60 47
fax /22/ 798 55 71


e-mail: przyczepy@wp.pl

e-mail: przyczepy@przyczepywolica.pl

allegro: http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=134745

http://www.przyczepywolica.pl/index.php?cat_id=16

Zajmują się sprzedażą:

* przyczep bagażowych i specjalistycznych - produkowanych przez fabryki
BRENDERUP, NIEWIADÓW, ŚWIDNIK, WIOLA, SYLAND I SORELPOL, STEMA

* części i akcesoriów do przyczep,

[ Dodano: Pią 27 Lis, 2009 14:42 ]
Źródło: forum.karawaning.pl/viewtopic.php?t=3987



Temat: Wolica k. Janek - Przyczepy Wolica
Wolica k. Janek,
Al. Katowicka 49
05 - 830 Nadarzyn,
województwo mazowieckie,

tel. /22/ 798 15 64

tel. 0 501 76 78 76

tel. 0 792 76 78 76

tel. /22/ 498 60 47
fax /22/ 798 55 71


e-mail: przyczepy@wp.pl

e-mail: przyczepy@przyczepywolica.pl

allegro: http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=134745

http://www.przyczepywolica.pl/index.php?cat_id=16

Zajmują się sprzedażą:

* przyczep bagażowych i specjalistycznych - produkowanych przez fabryki
BRENDERUP, NIEWIADÓW, ŚWIDNIK, WIOLA, SYLAND I SORELPOL, STEMA

* części i akcesoriów do przyczep,
Źródło: forum.karawaning.pl/viewtopic.php?t=5709


Temat: W zgodzie z Kodeksem Drogowym
Kurde co za kraj. Jaki bałagan. Im więcej przepisów tym większy bur....
U nas nie wolno trzeciej tablicy, jakieś kratki, jakieś długości części bagażowej, porąbane przepisy z prawem jazdy do ciągnięcia przyczep. I tysiące bzdurnych aktów prawnych nie spójnych, sprzecznych. A ogląda się "Amerykańskiego Hod-Roda", albo tych gości co budują motocykle w serialach na Discovery. I tam zbudują i jadą na drogę i jest ok. Gdyby ktoś chciał u nas zbudować taki motocykl i zarejestrować to chyba szybciej dorobił by się choroby psychicznej.
Źródło: camperteam.pl/forum/viewtopic.php?t=42


Temat: Jazda
JAZDA Z PASAŻEREM

Na kierowcy motoroweru spoczywa odpowiedzialność za przewożonego pasażera. W przypadku jazdy z pasażerem zmieniają się właściwości trakcyjne pojazdu. Wynika to przede wszystkim ze zwiększonego obciążenia, często dwukrotnie przekraczającego masę własną motoroweru. Z tego też względu jazda z pasażerem wymaga od kierowcy zwiększonej koncentracji. Droga hamowania maksymalnie obciążonego motoroweru jest dłuższa, a siła potrzebna do uruchomienia hamulca przedniego i tylnego znacznie większa. Równocześnie zmniejsza się zdolność przyspieszania, co należy uwzględniać podejmując próbę wyprzedzania. W przypadku jazdy motorowerem obciążonym dwiema osobami należy zmienić również ustawienie reflektora, ponieważ pozostawienie go w położeniu odpowiadającym jeździe solo prowadzi do niedopuszczalnego oślepiania pojazdów nadjeżdżających z przeciwka. Jest to spowodowane silniejszym ugięciem sprężyn tylnego zawieszenia. W modelach wyposażonych w korektor wstępnego napięcia sprężyn amortyzatorów należy przestawić w odpowiednie położenie dźwignię regulacyjną.

JAZDA NA DŁUGICH TRASACH

Motorower przed wyjazdem w dłuższą podróż musi być odpowiednio przygotowany. Po pierwsze motorower musi być dotarty, po drugie przed podróżą należy sprawdzić poszczególne zespoły i usunąć ewentualne uszkodzenia. Użytkownicy z odpowiednim przygotowaniem mogą wykonać przegląd techniczny we własnym zakresie. Przegląd taki powinien objąć następujące czynności: � sprawdzenie i ewentualną regulację odległości między stykami przerywacza i świecy zapłonowej oraz kąta wyprzedzenia zapłonu,

* sprawdzenie poziomu oleju w skrzynce biegów,
* sprawdzenie luzu łożysk w układzie kierowniczym,
* kontrolę stopnia zużycia hamulców,
* sprawdzenie napięcia łańcucha,
* kontrolę stanu kół jezdnych (bicie i ewentualne uzupełnienie brakujących szprych),
* sprawdzenie stanu naładowania akumulatora, łącznie z poziomem elektrolitu,
* sprawdzenie działania instalacji sygnalizacyjnej i elementów oświetlenia pojazdu,
* uzupełnienie kompletu zapasowych żarówek.

W dalszą podróż należy zabrać następujące części zamienne:

* zestaw śrub, nakrętek i podkładek sprężystych,
* przerywacz (w przypadku instalacji zapłonowej z przerywaczem mechanicznym),
* świecę zapłonową,
* nasadkę odkłócającą przewodu zapłonowego,
* 2 m izolowanego przewodu elektrycznego o przekroju 0,75 mm2,
* zapasową dętkę.

Przed podróżą należy dokładnie zaplanować trasę przejazdu. Przede wszystkim trasa ta powinna przebiegać dobrymi drogami, należy również pamiętać o konieczności uzupełniania paliwa (godziny otwarcia stacji benzynowych, zwłaszcza w dni wolne od pracy). Motorower nie ma bagażnika. Z tego też względu należy zabierać ze sobą tylko rzeczy niezbędnie konieczne. Większy bagaż można wysłać pocztą lub pociągiem. Osoby, które wolą jednak zabrać ze sobą wszystkie potrzebne rzeczy, powinny zainstalować w motorowerze boczne pojemniki bagażowe (mogą być zamykane).

W każdą dłuższą podróż należy oczywiście wyruszać wypoczętym i wyspanym. Ponieważ zawsze mogą wystąpić nagłe zmiany pogody, koniecznie należy zabrać nieprzemakalną i nieprzewiewną odzież oraz solidne buty. Kupując specjalną odzież do jazdy motorowerem należy pamiętać, że jasne, kontrastowe kolory są lepiej widoczne.

OBCIĄŻANIE BAGAŻNIKA

Bagażnik jest standardowym wyposażeniem większości jednośladów Simson, z wyjątkiem skuterów SR50/SR80. Ponieważ bagażnik jest montowany za osią tylnego koła, to przewożenie tam cięższych przedmiotów prowadzi do odciążenia przedniej osi pojazdu i pogorszenia jego właściwości trakcyjnych. Z tego powodu dopuszczalną masę, jaką można obciążyć bagażnik ograniczono do 10 kg. W większości nowych modeli skuterów instaluje się seryjnie boczny bagażnik, wykonany z prętów pokrytych tworzywem sztucznym. Takie rozwiązanie pozwala uniknąć negatywnego wpływu obciążenia bagażnika na właściwości trakcyjne pojazdu.

PRZEWOŻENIE DZIECKA

Motorowerem można przewozić dzieci do lat siedmiu na specjalnie przystosowanym krzesełku z podnóżkami i uchwytem ochronnym. Krzesełko musi być tak zamontowane, aby nie przeszkadzało kierowcy prowadzić pojazd i nie powodowało przekroczenia dopuszczalnego obciążenia którejkolwiek osi. W przypadku przewożenia dziecka na krzesełku nie wolno stosować przyczepy. Nie wolno przewozić dziecka na siodle między dwiema dorosłymi osobami. Do wszystkich modeli motorowerów Simson są produkowane odpowiednie, atestowane, krzesełka dla dzieci. Do wszystkich wersji motorowerów S51 są dodatkowo oferowane podnóżki i uchwyty . Dziecko siedzi na przedniej części siedzenia i opiera się o zbiornik paliwa. Krzesełko dla dziecka w skuterach SR50/SR80 jest przedłużeniem standardowego siodła. Skuter można również wyposażyć w podnóżki i mocowany do kierownicy uchwyt.
Źródło: motoryzacja1.fora.pl/a/a,12.html


Temat: Nowe samochody - co nowego na rynku
New Kyron to już czwarta nowość koncernu Ssangyong Motor Company wprowadzona do polskiej oferty w 2007 roku. Nowy, odświeżony model Kyron, to połączenie limuzyny i samochodu terenowego.

„Samochody segmentu SUV (sport utility vehicle) cieszą się coraz większym zainteresowaniem Klientów na całym świecie, a także w Polsce. Duże, komfortowe auta, które zapewniają pasażerom przede wszystkim bezpieczeństwo, są wyjątkowo praktyczne - sprawdzają się bowiem zarówno na autostradzie, jak i w terenie. New Kyron to już czwarta nasza nowość w tym roku. Liczymy na to, że dzięki eleganckiej stylistyce i bardzo atrakcyjnej cenie, nasz nowy model przyczyni się do ugruntowania mocnej pozycji Ssangyong w segmencie samochodów terenowych na polskim rynku.” - mówi Stefan Kuźmiński, Dyrektor Generalny Ssangyong Poland Sp. z o.o.

Odświeżony Kyron to propozycja Ssangyong dla wymagających klientów. Linia zewnętrzna nowego Kyrona została znacznie zmieniona w stosunku do Kyrona przed faceliftingiem. Zmianie uległ przede wszystkim kształt lamp tylnych, a także przednia część samochodu. New Kyron ma nowy, trzy-liniowy, chromowany grill oraz zabudowany sportową siatką wlot powietrza. Również światła przeciwmgielne zmieniły swój kształt z okrągłych na prostokątne.

W obszernym wnętrzu Kyrona kierowca może liczyć między innymi na wiele przydatnych schowków i uchwytów, skórzaną tapicerkę, rozbudowany system car-audio (dostępny również w wersji z nawigacją satelitarną), elektrycznie sterowane szyby i lusterka zewnętrzne. Przestrzeń bagażowa wynosi 625 litrów.

New Kyron będzie dostępny na polskim rynku w jednej wersji silnikowej: w 2 - litrowym turbodieslu w technologii Mercedesa z systemem common-rail III generacji o mocy 141 KM, o momencie obrotowym 310 Nm dostępnym z zakresie 1800 – 2750 obrotów na minutę. Napęd Kyrona jest przekazywany za pośrednictwem pięciobiegowej manualnej lub automatycznej skrzyni biegów. W skrzyni manualnej zastosowano dwu-masowe koło zamachowe umożliwia cichą i precyzyjną zmianę biegów. Skrzynia automatyczna , T-Tronic, w technologii Mercedes - Benz, jest wyposażona w 5 biegów, adaptacyjny program zmiany biegów, Lock-up (blokadę przekładni hydrokinetycznej) oraz komunikacje CAN z ECU, ABS, ESP. T-Tronic daje możliwość manualnej zmiany biegów i ich dobór w zależności od potrzeb. Automatyczna skrzynia biegów posiada dwa tryby pracy: standardowy i zimowy. Dodatkową zaletą jest możliwość sterowania pracą skrzyni poprzez przyciski umieszczone na kierownicy lub przełącznikami na dźwigni zmiany biegów.

Kyron posiada 2 poduszki powietrzne umieszczone w przedniej części kabiny pasażerskiej oraz poduszki boczne w systemie kurtynowym. Nowoczesne systemy podnoszące bezpieczeństwo jazdy takie jak: system stabilizacji toru jazdy ESP, system kontroli trakcji TCS, system zapobiegający wywróceniu pojazdu ARP, system kontroli zjazdu HDC, elektroniczny system stabilizacji toru jazdy EBD, system zapobiegający blokowaniu się kół podczas hamowanie ABS, czy zawieszenie oparte na sztywnej ramie, gwarantują wysoki poziom bezpieczeństwa w czasie jazdy.

Koreański SUV będzie dostępny w Polsce w dwóch wersjach wyposażenia: Elegance oraz Elite. W obydwu wersjach znajdziemy m.in. automatyczną klimatyzację z systemem AQS (system kontroli jakości powietrza), ESP, TCS, ARP, ABS, EBD oraz HDC. We wszystkich wersjach wyposażenia Kyron posiada stały napęd na tylną oś, dołączany przez kierowcę napęd na oś przednią i reduktor terenowy. Samochód przystosowany jest do ciągnięcia dużych, ciężkich przyczep o masie całkowitej dochodzącej aż do 2,3 tony. W zależności od wersji ceny auta kształtują się od 109 300 do 128 300 zł brutto.




źródło: motogazeta.pl
Źródło: cafemirenium.kylos.pl/viewtopic.php?t=50



Zbigniew.Radwański

Designed By Royalty-Free.Org